دانلود ویدئو از یوتیوب

دانلود ویدئو از یوتیوب ، youtube downloader T

دانلود ویدئو از یوتیوب

دانلود ویدئو از یوتیوب ، youtube downloader T

آموزش انواع روش های دانلود از سایت یوتیوب ، دانلود ویدیو یوتیوب اندروید دانلود از یوتیوب با idm دانلود ویدئو از یوتیوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

Videoder دانلود قدرتمند یوتیوب یوتیوب برای آندروید است. شما می توانید از سایت های مختلف برای دانلود فیلم ها از قبیل یوتیوب، فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی و غیره استفاده کنید. این امکان جریان و دانلود فیلم ها را در تمام فرمت های موجود فراهم می کند. شما به راحتی می توانید از هر کیفیتی که ترجیح می دهید را انتخاب کنید و همچنین می توانید ویدیو را از داخل برنامه به اشتراک بگذارید. برنامه قابل تنظیم است و همراه با یک رابط کاربری چشمگیر است. این به شما در سرعت دانلود سریع کمک می کند و همچنین بسته های تم های مختلف، حالت شب، پخش ویدئو داخلی و غیره.

 

Videoder در فروشگاه Play در دسترس نیست، اما شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان از سایت رسمی خود دانلود کنید و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه هیچ خریدی در برنامه ندارد اما دارای تبلیغات است. با این حال، اگر شما Plugin Videoder Premium را از Play Store خریداری کنید، می توانید تبلیغات را حذف کنید. اگر شما با تبلیغات راحت هستید یا مایل به تجربه پاکیزه تر هستید، همه چیز به انتخاب شخصی شما بستگی دارد.

نحوه دانلود ویدیوهای یوتیوب در Android با استفاده از Videoder
یوتیوب را در برنامه باز کنید
جستجو برای ویدیو
بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و لینک دانلود که بالا میآید را انتخاب کنید. شما می توانید فرمت ویدئویی که می خواهید را انتخاب کنید و همچنین ویدیو را در فرمت MP3 دانلود کنید.
همچنین شما می توانید ویدیو را در برنامه یوتیوب به Videoder به اشتراک بگذارید و لینک دانلود ظاهر خواهد شد.

 

Download Videoder 

نظرات (۲)

سلام چرا دیگر نمیشه با این برنامه از یوتیوب دانلود کرد 

قبلاً خیلی خوب بود حال همش پیغام خطا میدهد 

نسخه جدید هم نصب کردم باز جواب نمی‌دهد 

لطفاً راهنمایی کنید 

با تشکر

 

 

  • یه بنده خدا ۰_۰
  • نمی‌دونم چرا من دانلود رو میزنم اول می‌نویسه در حال ایجاد لینک های دانلود بعد با youtube video downloading is not supported مواجه میشم و دانلود نمیشه چرا لطفا راهنمایی کنین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی